this is the year

jag skulle vilja ha massa peppa framtidsplaner och ett nytt fräscht tänk. tänk om man vaknat upp första januari med allt figured out. samtidigt så känner jag att det inte gör något att det inte är så. studierna avslutades ganska abrupt efter en termin pga att csn är dumma i huvudet men jag fick min gymnasiekompetens (finally) och fyfan vilken bra och intressant skola kvinnofolkhögskolan är, fantastiska människor och girlpower. panik och framtidsångest flyttade in i min bröstkorg men fick inte stanna länge. innan jag ens hunnit sluta skolan så fick jag jobb. jag tänker att det får vara så ett tag. jobba på och försöka hitta alla små berikande saker i livet när tid finns och så får framtiden bli som den blir. it's fine with me. och att vi igår fick tillökning i jobbfamiljen av den här söta bebisen gör mig absolut ingenting. jag dör lite varje gång jag tittar på henne, vad söt hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0